27 Nisan 2012 Cuma

YENİ GELİN HAMAMIM :)

13 Mayıs'ta bir gelin hamamım daha var.. merakla o günün gelmesini bekliyorum..gelinden daha da heyecanlıyım :)) en güzeli bu gelinimin de pozitif olması... dualarım, eşiyle birlikte hep mutlu ve huzurlu olmasından yana, eee tabii sağlık ve aşk'ta hep yanlarında bulunsun...ekteki resim gelin hamamımızın sadece afişi... geri kalanları yani bi doluuuu hediyelerimizi 13 Mayıs'ta sizlerle paylaşacağım :)





O güne kadar iyi dileklerinizle beni beklemeniz dileğiyle, sizleri seviyorum :))) 







Ve evettt...
Hepinize beklediğiniz için çok çok teşekkür ederim :)
Sonunda resimleri ekleyebildim..
O kadar güzel bir gündü ki, gelinden daha heyecanlıydım ya beğenen olmazsa ya bir şeylerde sorun çıkarsa diye..
Ama aldığım yorumlar, gelinin ve konukların gözlerinden görülen mutluluk
korktuklarımın başıma gelmediğinin göstergesiydi...
Gelin ve gelin adayı olan arkadaşlarına hepsine kocaman kocaman mutluluklar diliyorum : )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder