27 Nisan 2012 Cuma

KINA GECESİ MÜZİKLERİ

Onur San – Kaşların Karasına
Cırrr Çıngırdak – İzmirli Taylan
7 Kocalı Hürmüz – Bu gece lazım
7 Kocalı Hürmüz – El-Hubb
7 Kocalı Hürmüz – Oy Derya Kara Derya
Alişan – Kundurama Kum Doldu
Alişan - Naze
Antep’in Hamamları
Arabaya Taş Koydum - Fasl-ı Beyoğlu
Aslı Şahin - Hey Gidi Yar Hey Gidi
Ata Demirer - A Be Kaynana
Atilla Kaya - Çakmak çakmaya geldik
Kubat – Bağa Gel Bostana Gel
Burçak Tarlası
Çetin Akdeniz -- Topal Oyun Havası
Cimilli İbo - Armudu Budakladum
Cimilli İbo - Sibelim
Damat Halayı
Diyarbakır Bumudur Kazancı Bedih
Karanfili Eken Bilir Cananım
Aynalı Körük
Çayda Çıra
Yasemin Dikmen – evlerinin önü bulgur kazan
Fatih Ürek – Hoşgeldin(Hadi Hadi)
Ferdi Tayfur - Emmi Oğlu
Fidayda - Hatice
Grup Laçin - Bekar Gezelim
Gülay – ag elime mor kınalar yaktılar
Hakan Taşıyan Ben bir Yakup İdim
Hüsamettin Subaşı- Elinde Oya-Karayer Karayerde
İbrahim Tatlıses - Şemame
İbrahim Tatlıses - Yoğurt Koydum Dolaba
Kara Köprü Narlıktır
Kardeş Türküler – Gülüşün Gülden Güzel
Allan Gel Pullan Gel
Çıt Çıt Çedene
Kürşat - Leyla
Latife Erarslan - Kaleden Kaleye Şahin Uçurdum
Mezdeke - Ya El Yelil
mithat körler - haydi yarim evlenelim
Murat Gilin – Damdan Hoplayamadım
Nilüfer Sarıtaş - Nar Tanesi
Oğuz Yılmaz - Bartının Güzelleri
Orhan Hakalmaz - Asmalıdır evimiz
Öykü & Berk - Yaktın Yandırdın Beni
Roman Havası - Geline Bak Geline
Sefarad - Osman Aga
Sinan Yilmaz - Gaptas
Kınayı Getir Aney
Sümer Ezgü - Cemile'nin Gezdiği Dağlar Meşeli
Halay
Telgrafin Telleri - Fasl-ı Beyoğlu
Kolbastı
Urfalıyam Ezelden
Vış Vış Eliye
Yalnız Kullar - Şevval Sam & Müge Zümrüt
Yüksek Yüksek Tepelere
YurtSeven Kardesler - Kizlar Halayi
Yurtseven Kardeşler - Halay
Zara - Kesik Çayır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder